Vyrų erekciją gali išgelbėti vienas mažas stebuklas | iamfashion.lt

Mityba, siekiant pagerinti erekciją, Gandai iš miegamojo

Gandai iš miegamojo

Mityba, pasirodo, tai, ką dedate į burną, gali turėti įtakos ir jūsų seksualinei sveikatai. Daugiau nei tris dešimtmečius sveikatos apsaugos srityje aktyviai besireiškianti amerikietė Joy Stephenson-Laws tvirtina — seksas ir maistas labai susiję.

Tiesa, siekiant pagerinti erekciją vitamino, siekiant pagerinti erekciją, papildo ar maisto produkto, kuris stebuklingai pagerintų reikalus lovoje, ne vienos knygos apie sveikatą autorė neišskiria.

  • Kai lytinis aktas baigiasi per greitai Kiek turėtų trukti lytinis aktas, geriausiai žino moteris, todėl jos ir reikia pasiklausti.
  • Kodėl atsiranda lytinė erekcija
  • Kai kurie pasitikėjimą savimi praradę vyrai būna linkę griebtis tokių pagalbinių priemonių.
  • Koks maistas padės sutrikusiai erekcijai | iamfashion.lt

Tačiau apsaugoti savo seksualinę sveikatą ir ją pagerinti gali kiekvienas. Dėl to erekcija būna stipresnė.

varpos daugiau nei metras

Pasak mityba, nuolatinis alkoholio vartojimas ypač neigiamai veikia vyrų sveikatą. Sotieji riebalai, kurių gausu keptuose ir nesveikuose maisto produktuose, gali smarkiai paveikti abiejų lyčių seksualinę sveikatą. Kadangi riebalai gali mityba arterijas, jie taip pat gali užkimšti ir gležnas genitalijų kraujagysles, mityba tai netgi sukelia erekcijos funkcijos sutrikimą, kai vyras negali pasiekti ir išlaikyti erekcijos, kuri leistų atlikti lytinį aktą su įsiskverbimu.

nėra rytinės erekcijos su prostatitu

Paklausta, ar sveikesni žmonės mėgaujasi geresniu seksu, J. Sveiki mityba yra linkę valgyti maisto produktus iš baltymų, angliavandenių, riebalų, vitaminų, mineralų ir vandens. Gera šių maistinių medžiagų pusiausvyra gali užtikrinti ne tik sveiką gyvenimo būdą, bet ir geresnį seksą.

varpos darbai

Moterims, norinčioms džiaugtis visaverčiu seksualiniu gyvenimu ir gera reprodukcine sveikata, J. Stephenson-Laws patarė valgyti produktus, kuriuose yra daug geležies. Pavyzdžiui, mėsą, siekiant pagerinti erekciją, riešutus, lapines daržoves.

pipirai erekcijai

Pirmasis — geležies trūkumas gali sukelti nuovargį ir depresiją. Nė vienas jų nepadeda sveikam seksualiniam gyvenimui.

Kodėl vyrams yra itin svarbus vitaminas D?

Antrasis — mažas geležies kiekis gali būti susijęs su nevaisingumu. Vyrams į savo valgiaraštį derėtų įtraukti daugiau maisto produktų, kuriuose yra cinko.

Nors šių dienų aktualijose apie intymumą bei lovos reikalus kalbėti jau nebėra tabu, tačiau tai yra tol kol klausimas neliečia kiekvieno asmeniškai. Kuris vyras paklaustas prisipažins jog turi bėdų su erekcija? Greičiausiai nusijuoks arba išvis įsižeis, kad sulaukė tokio klausimo.

Jis atlieka svarbų vaidmenį gaminant reprodukcinius hormonus, pavyzdžiui, testosteroną, ir padeda prostatai gaminti skystį, kuris su sėklidžių gaminamais spermatozoidais bei sėklinių pūslelių sekretu sudaro spermą. Anot J. Stephenson-Laws, siekiant pagerinti erekciją kurie tyrimai įrodo, kad cinkas gali taip pat padėti išvengti ankstyvos ejakuliacijos ir erekcijos funkcijos sutrikimo.

Jums gali patikti

Cinko galima rasti kiaušiniuose, piene, pupelėse ir sveikuose grūduose. Moterys, norinčios padidinti savo libido, turėtų dažniau valgyti kalio turinčių maisto produktų, pavyzdžiui, bananus, bulves su lupenomis, pupeles.

Bet pasirodo jie gali padaryti kur kas daugiau nei tik atvėsinti.

Vyrams ji patarė ieškoti produktų, kurių mityba yra afrikinio raugmio — amžinai žaliuojančio Afrikoje augančio medžio.

Savo lytine sveikata susirūpinusiems abiejų lyčių atstovams ji patarė nepamiršti ir kitų svarbių maisto medžiagų — antioksidantų, kalcio, vitaminų C ir D. Neseniai paskelbtame savo straipsnyje J.

Stephenson-Laws tvirtino, kad, pavyzdžiui, antioksidantai yra ypač svarbūs moterims, nes mityba skatina kiaušinėlių vystymąsi ir juos apsaugo.

Ką valgyti, kad lytinis gyvenimas būtų geresnis

Antioksidantų gausu daugybėje vaisių, daržovių, žaliojoje arbatoje. Pasak amerikietės, naujausi tyrimai patvirtino, kad pakankamas kalcio kiekis nėščių moterų organizme padeda sumažinti hipertenzijos ar pirmalaikio gimdymo riziką. Vitaminas C, kurio gausu citrusiniuose vaisiuose, braškėse, yra naudingas, nes padeda organizmui sintetinti reprodukcinius hormonus, pavyzdžiui, testosteroną, estrogeną ir kitus androgeninius hormonus.

Jis taip pat skatina kraujo tėkmę, o tai padeda lengviau pasiekti aukščiausią palaimos viršūnę. Apie vitamino D naudą kalbama daug, tačiau dažnai pamirštama pridurti, kad jis taip pat svarbus vyrų ir moterų seksualinei sveikatai.

  • Yra medikamentų ir maisto papildų potencijai gerinti.
  • Ilgos vyrų erekcijos problema
  • Bet jie klysta", - teigia seksologas Viktoras Šapurovas.
  • Gandai iš miegamojo | iamfashion.lt

Vitaminas D susidaro žmogaus odoje veikiant ultravioletiniams B spinduliams, tai yra saulės šviesai. Siekiant pagerinti erekciją vitamino D kiekius galima pasisavinti ir su maistu. Jo yra riebiose žuvyse, pavyzdžiui, lašišoje, kiaušinių tryniuose, grybuose ir mėsoje.

22 m. erekcijos nėra

Verta skaityti!